哦 我投左第一戈個
alex3334 發表於 3-4-2010 13:40 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
第1個冇咩人投,,,,
不過點解冇gem-口-
雙層魚柳包 發表於 3-4-2010 13:40 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
因為gem仲係嫩儿-_-`
同埋佢吾係性感魅力果種..
暫時以7票領先 !_!
ShiNG_SeR 發表於 3-4-2010 13:40 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
以樂隊為羸-_-
第1個冇咩人投,,,,
雙層魚柳包 發表於 3-4-2010 13:41 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
就係無人投 仙要投 肺事有人_臭
第1個冇咩人投,,,,
雙層魚柳包 發表於 3-4-2010 13:41 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
))o(( .
為什麼突然有這些投票?
anthony0222 發表於 3-4-2010 13:41 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
因為我同水水,仲有牙邊個突然鬥起頭像`
之後就開始鬥頭似個女仔靚;)`
之後開埋帖
就係無人投 仙要投 肺事有人_臭
alex3334 發表於 3-4-2010 13:43 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
搞 錯 v33v"
就係無人投 仙要投 肺事有人_臭
alex3334 發表於 3-4-2010 13:43 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
講得好
認同
因為gem仲係嫩儿-_-`
同埋佢吾係性感魅力果種..
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 13:42 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
同意
搞 錯 v33v"
H20_希古恩 發表於 3-4-2010 13:43 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
-33333333333-