可 惡 -,-"
H20_希古恩 發表於 3-4-2010 13:00 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
呵呵
呵呵
ShiNG_SeR 發表於 3-4-2010 13:01 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
因為少女時代依排紅-_-
呵呵
ShiNG_SeR 發表於 3-4-2010 13:01 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我 相 信 人 既 眼 睛 是 雪 亮 的 .0."
我 相 信 人 既 眼 睛 是 雪 亮 的 .0."
H20_希古恩 發表於 3-4-2010 13:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
豆花妹返去賣豆花吧 a_a""
我 相 信 人 既 眼 睛 是 雪 亮 的 .0."
H20_希古恩 發表於 3-4-2010 13:02 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我都係;)`應該吾會邊隊(岩岩)紅就揀邊隊;)`
豆花妹返去賣豆花吧 a_a""
ShiNG_SeR 發表於 3-4-2010 13:03 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
找 死 :@:@:@
找 死
H20_希古恩 發表於 3-4-2010 13:06 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
抱歉 @@
我都係;)`應該吾會邊隊(岩岩)紅就揀邊隊;)`
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 13:03 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
抱歉 @@
ShiNG_SeR 發表於 3-4-2010 13:06 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
甘 你 地 del 返 d 照 片 先 喇 .
好 似 好 亂 甘 v_v"
另 外 想 換 照 片 都 搵 我 喇 =]
http://ysh.no-ip.info/UPLOAD/killerjo1.mp3
豆花妹返去賣豆花吧 a_a""
ShiNG_SeR 發表於 3-4-2010 13:03 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你的那個只係靠成隊紅起`
先有人投既(歌手)._.