睇唔到... 要主版先睇到~~
Yondaimc 發表於 3-4-2010 12:14 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
so sad :(
未訓醒
Yondaimc 發表於 3-4-2010 12:14 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
12點都未醒
仲勁過我
你上年註冊=,=
我上星期註冊
雙層魚柳包 發表於 3-4-2010 12:14 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
一樣姐... 我一星期可以去到 13-14lv會員啦~~
我就是死神
乂死神張乂 發表於 3-4-2010 12:14 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
食餅有餅味;)
我就是死神
乂死神張乂 發表於 3-4-2010 12:14 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
人如其名
halo 各 位 !
H20_希古恩 發表於 3-4-2010 12:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
早晨~~
halo 各 位 !
H20_希古恩 發表於 3-4-2010 12:15 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
嗨佬`接龍果到我比人減左1000樂點-口-
佢睇人沖涼`
比人斷正`
依家比人拉左;)
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 12:15 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我一早話左佢變態
依家應驗左-口-
12點都未醒
仲勁過我
雙層魚柳包 發表於 3-4-2010 12:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我10點起了身... 遲少少去溫書啦
嗨佬`接龍果到我比人減左1000樂點-口-
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 12:16 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你都比人扣咁多==
我死定了