alex3334 發表於 3-4-2010 14:42:03

大家咩icon唔要既 比我做icon

H20_希古恩 發表於 3-4-2010 14:42:18

你90幾野?
雙層魚柳包 發表於 3-4-2010 14:42 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
人 地 喔 -,-

alex3334 發表於 3-4-2010 14:42:20

av-口-
你話係咩game呢
雙層魚柳包 發表於 3-4-2010 14:41 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    唔知-______- 你估下

H20_希古恩 發表於 3-4-2010 14:42:31

大家咩icon唔要既 比我做icon
alex3334 發表於 3-4-2010 14:42 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
美 女 要 不 要 @@

EY3P 發表於 3-4-2010 14:42:33

avahk咩代理?
ctm22000 發表於 3-4-2010 14:41 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    好似未有

雙層魚柳包 發表於 3-4-2010 14:42:39

ava..戰地之王
EY3P 發表於 3-4-2010 14:41 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    又係好似cs0咁?

alex3334 發表於 3-4-2010 14:42:44

甘 個 評 語 講 咩?.?
H20_希古恩 發表於 3-4-2010 14:41 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    唔知丫 

alex3334 發表於 3-4-2010 14:42:58

美 女 要 不 要 @@
H20_希古恩 發表於 3-4-2010 14:42 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    是旦

EY3P 發表於 3-4-2010 14:42:58


我想申請做打雜
雙層魚柳包 發表於 3-4-2010 14:41 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    冇禮貌..對住Ctm版大咁既語氣

雙層魚柳包 發表於 3-4-2010 14:43:43

冇禮貌..對住Ctm版大咁既語氣
EY3P 發表於 3-4-2010 14:42 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    對唔住大佬....
係細佬既錯-口-
頁: 7263 7264 7265 7266 7267 7268 7269 7270 7271 7272 [7273] 7274 7275 7276 7277 7278 7279 7280 7281 7282
查看完整版本: Counter-Strike Online 聊天室