冇禮貌..對住Ctm版大咁既語氣
EY3P 發表於 3-4-2010 14:42 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
同意
同意
alex3334 發表於 3-4-2010 14:44 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
同意
是旦
alex3334 發表於 3-4-2010 14:42 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
比 左 你 .
韓國新game
http://img1.gtimg.com/gamezone/pics/31287/31287950.jpg
比 左 你 .
H20_希古恩 發表於 3-4-2010 14:45 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
THX
..
saw6最後係點
韓國新game
EY3P 發表於 3-4-2010 14:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咩離?
韓國新game
EY3P 發表於 3-4-2010 14:46 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好 像 不 錯 呢 @@"
韓國新game
EY3P 發表於 3-4-2010 14:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係咪叫做 MKZ?
咩離?
ctm22000 發表於 3-4-2010 14:47 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好似cs0咁