多啦A狼潛完水啦 >3
alex3334 發表於 3-4-2010 15:14 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
=___= 明明你才是狼
=_= 幻覺(?)
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 15:06 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
嗯?百_生啦?
=___= 明明你才是狼
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 15:16 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我是狼 但不是_狼 (汗
你昨日係電視比人捉左 點解你金日仲可以上樂古既?_?
alex3334 發表於 3-4-2010 15:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
p_q 我無睇呢
都話 大Y IS BACK
p_q 我無睇呢
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 15:17 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我講番比你聽@@
嗯
多你2個鐘-口-
雙層魚柳包 發表於 3-4-2010 15:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
-0- 原來係咁
唔明..但我600幾個鐘-_-
p_q 我無睇呢
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 15:17 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
可惡!你3個月就百_生
我呢?我1年2個月呀!!
=,=
比我做打雜k?
雙層魚柳包 發表於 3-4-2010 15:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你發貼量夠做正式隊員 已修正了
-0- 原來係咁
唔明..但我600幾個鐘-_-
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 15:18 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
嗯?17000帖啦 弓喜