沒空.. 打救不到你~~
Yondaimc 發表於 3-4-2010 15:18 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
plz比我做打雜......
我是狼 但不是_狼 (汗
alex3334 發表於 3-4-2010 15:17 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
p_q 一樣吧(?)
靚仔Y 升我做進佳隊員
alex3334 發表於 3-4-2010 15:19 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
自己睇#1
我講番比你聽@@
雙層魚柳包 發表於 3-4-2010 15:17 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我唔要聽p_q...
p_q 一樣吧(?)
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 15:19 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不是一樣的
我唔要聽p_q...
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 15:20 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
點解?_?
我唔要聽p_q...
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 15:20 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好心講比你聽=,=
唔聽算
可惡!你3個月就百_生
我呢?我1年2個月呀!!
乂死神張乂 發表於 3-4-2010 15:18 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
p_q 我花在吹水的時間比你耐(?)
今月=,=
你玩耐我幾多啊
雙層魚柳包 發表於 3-4-2010 15:18 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
p_q 原來係咁,犀利
嗯?17000帖啦 弓喜
乂死神張乂 發表於 3-4-2010 15:18 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
:$ 多謝