雙層魚柳包 發表於 3-4-2010 15:19:52

沒空.. 打救不到你~~
Yondaimc 發表於 3-4-2010 15:18 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    plz比我做打雜......

曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 15:19:53

我是狼 但不是_狼 (汗
alex3334 發表於 3-4-2010 15:17 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
p_q 一樣吧(?)

Yondaimc 發表於 3-4-2010 15:20:00

靚仔Y 升我做進佳隊員
alex3334 發表於 3-4-2010 15:19 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

自己睇#1

曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 15:20:12

我講番比你聽@@
雙層魚柳包 發表於 3-4-2010 15:17 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我唔要聽p_q...

alex3334 發表於 3-4-2010 15:20:15

p_q 一樣吧(?)
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 15:19 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    不是一樣的

alex3334 發表於 3-4-2010 15:20:31

我唔要聽p_q...
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 15:20 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    點解?_?

雙層魚柳包 發表於 3-4-2010 15:20:34

我唔要聽p_q...
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 15:20 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    好心講比你聽=,=
唔聽算

曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 15:20:35

可惡!你3個月就百_生
我呢?我1年2個月呀!!
乂死神張乂 發表於 3-4-2010 15:18 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
p_q 我花在吹水的時間比你耐(?)

曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 15:20:54

今月=,=
你玩耐我幾多啊
雙層魚柳包 發表於 3-4-2010 15:18 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
p_q 原來係咁,犀利

曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 15:21:12

嗯?17000帖啦 弓喜
乂死神張乂 發表於 3-4-2010 15:18 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
:$ 多謝
頁: 7277 7278 7279 7280 7281 7282 7283 7284 7285 7286 [7287] 7288 7289 7290 7291 7292 7293 7294 7295 7296
查看完整版本: Counter-Strike Online 聊天室