有咩水吹
您在說甚麼=[ 我不懂
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 17:23 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
問 問 色 男 =]
嗯
巨商版的確好鬼忙-.-
又其是之前328活動, 勁多人呃帖, 亦有好多人開左幾個樂古帳號,
不過..好多都禁 ...
limingyin 發表於 3-4-2010 17:22 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
做得好:lol
嗯
巨商版的確好鬼忙-.-
又其是之前328活動, 勁多人呃帖, 亦有好多人開左幾個樂古帳號,
不過..好多都禁 ...
limingyin 發表於 3-4-2010 17:22 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
對- -"我只是第1日回左3個帖就抽到(煙花=[
回復'LEAH迷囝
可以
alex3334 發表於 3-4-2010 17:24 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
0k`多謝賞面v_v
巨商突然有排勁多投票帖`
搞到我果排都吾想過去
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 17:23 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
原來係咁0.0...
問 問 色 男 =]
H20_希古恩 發表於 3-4-2010 17:24 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
問我做咩(?)
0k`多謝賞面v_v
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 17:25 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔洗客氣
問 問 色 男 =]
H20_希古恩 發表於 3-4-2010 17:24 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
投票帖(?)
原來係咁0.0...
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 17:25 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
+1