@V@
乂死神張乂 發表於 3-4-2010 17:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
-__-
....
-__-
....
alex3334 發表於 3-4-2010 17:38 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
@_@
算 喇 .
聽 色 男 話 好 似 吾 系 好 值 錢 .
H20_希古恩 發表於 3-4-2010 17:35 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
15日喎-.-
打15日都足夠我升幾隻2轉.. (上個月開左新ac
您指15日雙經(?)
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 17:37 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
嗯 .
你 都 有 玩 ?
@V@
乂死神張乂 發表於 3-4-2010 17:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
v_v
比 mm 扣 左 幾 多 @@
H20_希古恩 發表於 3-4-2010 17:36 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
12-.-
重覆比人扣 sosad
鬼知會重覆咩- -
15日喎-.-
打15日都足夠我升幾隻2轉.. (上個月開左新ac
limingyin 發表於 3-4-2010 17:38 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
甘 依 家 值 幾 多 錢 =)
嗯 .
你 都 有 玩 ?
H20_希古恩 發表於 3-4-2010 17:38 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
無玩,不過見到你剩係講15日雙經d野=3=
v_v
limingyin 發表於 3-4-2010 17:38 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
!_!
@_@
乂死神張乂 發表於 3-4-2010 17:38 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔好再呃了 比人警告