咁岩我又要走了p_q
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 18:05 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁岩又到我追番你@@
佢地可能只應自己友-_-`
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 18:04 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
嗯-.-
所以我都好想系巨商帖自己開番個:)
哈 囉 .
金 魚 !
H20_希古恩 發表於 3-4-2010 18:05 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
hello
唔好再提....
雙層魚柳包 發表於 3-4-2010 18:04 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我本身都諗住過去識埋sd`
點知我1睇人地回你既反應`
我即刻返轉頭(向sd揮手
囧~_~就出去 a_a
乂死神張乂 發表於 3-4-2010 18:04 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不 要 拉 `
你 出 去 1 定 會 死 好 多 人 =)
我本身都諗住過去識埋sd`
點知我1睇人地回你既反應`
我即刻返轉頭(向sd揮手 ...
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 18:06 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我做左白老鼠-口-
睇電視
潛水去
睇電視
潛水去
limingyin 發表於 3-4-2010 18:06 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
88
咁岩又到我追番你@@
雙層魚柳包 發表於 3-4-2010 18:05 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
加油=] 先閃了~眼訓
嗯-.-
所以我都好想系巨商帖自己開番個
limingyin 發表於 3-4-2010 18:05 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我都想講好耐-_-`
cso同sd都有吹水區`
但係巨商甘多人竟然無`
版主怕爆多回帖吧-_-?