佢地cheap到~~~
ShiNG_SeR 發表於 3-4-2010 18:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
之前魚柳包過去呃1分`
問1個某某版主佢岩岩講梗咩`
邊位就吾想講-_-`
之後果位版主就話climb文喇`
之後錳他1位就話對魚柳包既第1印象`
文盲
是懷疑佢地吧
費時比人有位入
到時仲衰~"~
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 18:03 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
上水啦
應該唔會-.-
不過我呢個版主去吹水, 居然冇一個人應我-.-
limingyin 發表於 3-4-2010 18:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
佢地可能只應自己友-_-`
上水啦
雙層魚柳包 發表於 3-4-2010 18:04 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
岩岩講梗你個主角
囧~_~就出去 a_a
之前魚柳包過去呃1分`
問1個某某版主佢岩岩講梗咩`
邊位就吾想講-_-`
之後果位版主就話climb文喇`
之後錳 ...
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 18:04 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔好再提....
唔想去~.~成日比人扣分
ShiNG_SeR 發表於 3-4-2010 18:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
+2
唔覺,都係人一個而已
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 18:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
甘就無數過-_-`
不過我就吾會過去
上水啦
雙層魚柳包 發表於 3-4-2010 18:04 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
哈 囉 .
金 魚 !
上水啦
雙層魚柳包 發表於 3-4-2010 18:04 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁岩我又要走了p_q