佢地cheap到~~~ ShiNG_SeR 發表於 3-4-2010 18:02
使用道具 舉報
是懷疑佢地吧 費時比人有位入 到時仲衰~"~ 曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 18:03
應該唔會-.- 不過我呢個版主去吹水, 居然冇一個人應我-.- limingyin 發表於 3-4-2010 18:02
上水啦 雙層魚柳包 發表於 3-4-2010 18:04
之前魚柳包過去呃1分` 問1個某某版主佢岩岩講梗咩` 邊位就吾想講-_-` 之後果位版主就話climb文喇` 之後錳 ... 'LEAH迷囝 發表於 3-4-2010 18:04
唔想去~.~成日比人扣分 ShiNG_SeR 發表於 3-4-2010 18:02
唔覺,都係人一個而已 曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 18:02
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 27-6-2026 14:12 , Processed in 0.043381 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.