有
220x343 px
465x80 px
171x50 px
三種選擇
但只有171x50 px可以供給
其他兩個都被活動佔領了 ...
ctm22000 發表於 3-4-2010 22:10 http://nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
鈿到.... 如果落大廣告比錢得唔得?
佢轉左名
alex3334 發表於 3-4-2010 22:10 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
xxxxxxxxxIChun
樂古之前左右都有d 廣告..唔知落幾多錢呢?
xxxxxxxxxIChun
ctm22000 發表於 3-4-2010 22:11 http://nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好似見過....
大家快d回貼...唔好成版都係我 -.-...
http://www1.nakuz.com/bbs/viewthread.php?tid=3888657&page=1&extra=#pid26932873
鈿到.... 如果落大廣告比錢得唔得?
sum_pig 發表於 3-4-2010 22:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔洗錢架
放係呢度↓↓↓↓
http://www1.nakuz.com/bbs/viewthread.php?tid=3888657&page=1&extra=#pid26932873
乂死神張乂 發表於 3-4-2010 22:13 http://nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔計交易稅??gd
有
220x343 px
465x80 px
171x50 px
三種選擇
但只有171x50 px可以供給
其他兩個都被活動佔領了 ...
ctm22000 發表於 3/4/2010 10:10 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔好再細d