咦!!
原來今日係我係樂古註冊一週年呀!!!!!
咦!!
原來今日係我係樂古註冊一週年呀!!!!!
roy624 發表於 17-10-2010 19:39 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
恭喜恭喜._. 樂點(伸手
暈了~~
恭喜恭喜._. 樂點(伸手
曖在鬼瑪★ 發表於 17-10-2010 19:40 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
(吐血)
不該是你給我嗎?
暈了~~
keroro417 發表於 17-10-2010 19:42 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
暈得好(拍手
(吐血)
不該是你給我嗎?
roy624 發表於 17-10-2010 19:42 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
沒錯,不該是我._.+
應該是您給大家(雙手伸出
暈得好(拍手
曖在鬼瑪★ 發表於 17-10-2010 19:43 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
真糟糕
沒錯,不該是我._.+
應該是您給大家(雙手伸出
曖在鬼瑪★ 發表於 17-10-2010 19:44 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
x2 +.+
真糟糕
keroro417 發表於 17-10-2010 19:47 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
再加兩腳(!)
沒錯,不該是我._.+
應該是您給大家(雙手伸出
曖在鬼瑪★ 發表於 17-10-2010 19:44 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你比10樂點我比番1樂點你好唔好?xd