你比10樂點我比番1樂點你好唔好?xd
roy624 發表於 17-10-2010 19:47 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
._.+ 唔好haha
._.+ 唔好haha
曖在鬼瑪★ 發表於 17-10-2010 19:50 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁一係你比100樂點我做人情啦a_a
再加兩腳(!)
曖在鬼瑪★ 發表於 17-10-2010 19:47 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好衰><
暈了~~
keroro417 發表於 17-10-2010 19:42 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
拍醒你:P
咁一係你比100樂點我做人情啦a_a
roy624 發表於 17-10-2010 19:51 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
._.+ 橙汁龍 比10杯橙汁我先
好衰>
keroro417 發表於 17-10-2010 19:53 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
haha 人就係咁(奸笑
._.+ 橙汁龍 比10杯橙汁我先
曖在鬼瑪★ 發表於 17-10-2010 19:53 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你要落訂先~
你要落訂先~
roy624 發表於 17-10-2010 19:54 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
._. 間廠係邊?等我搵人直接去拎
._. 間廠係邊?等我搵人直接去拎
曖在鬼瑪★ 發表於 17-10-2010 19:56 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
樂古總部~
(自己找)
回來.. 剛剛有野做