.小夜﹏ 發表於 28-10-2010 23:06:34

真糟糕-0-
今年白港會最低溫度直迫0度~
幼l稚 發表於 28-10-2010 23:03 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    聖誕諗到...

幼l稚 發表於 28-10-2010 23:08:51

聖誕諗到...
.小夜﹏ 發表於 28-10-2010 23:06 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    我覺得係一月左右先係最凍a_a

.小夜﹏ 發表於 28-10-2010 23:11:56

我覺得係一月左右先係最凍a_a
幼l稚 發表於 28-10-2010 23:08 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    1月勁凍...

幼l稚 發表於 28-10-2010 23:17:25

1月勁凍...
.小夜﹏ 發表於 28-10-2010 23:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    嗯
不嬲都凍~

[[戀愛凱儀...* 發表於 28-10-2010 23:26:04

-3-
呵呵呵-v-
幼l稚 發表於 28-10-2010 22:57 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    唔鐘意果陣味....>^<"

[[戀愛凱儀...* 發表於 28-10-2010 23:28:24

1月勁凍...
.小夜﹏ 發表於 28-10-2010 23:11 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    我唔要咁凍..../3\

.小夜﹏ 發表於 28-10-2010 23:30:34

我唔要咁凍..../3\
[[戀愛凱儀...* 發表於 28-10-2010 23:28 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    why?咁凍吾好咩

[[戀愛凱儀...* 發表於 28-10-2010 23:32:58

why?咁凍吾好咩
.小夜﹏ 發表於 28-10-2010 23:30 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    有咩好..../3\

幼l稚 發表於 28-10-2010 23:34:25

有咩好..../3\
[[戀愛凱儀...* 發表於 28-10-2010 23:32 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    再凍d有機會落雪囉ava

.小夜﹏ 發表於 28-10-2010 23:35:08

有咩好..../3\
[[戀愛凱儀...* 發表於 28-10-2010 23:32 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    ,,,,,凍等於輸服
頁: 6988 6989 6990 6991 6992 6993 6994 6995 6996 6997 [6998] 6999 7000 7001 7002 7003 7004 7005 7006 7007
查看完整版本: ♡﹏樂股遮天吹水企業大樓☼