真糟糕-0- 今年白港會最低溫度直迫0度~ 幼l稚 發表於 28-10-2010 23:03
使用道具 舉報
聖誕諗到... .小夜﹏ 發表於 28-10-2010 23:06
我覺得係一月左右先係最凍a_a 幼l稚 發表於 28-10-2010 23:08
1月勁凍... .小夜﹏ 發表於 28-10-2010 23:11
-3- 呵呵呵-v- 幼l稚 發表於 28-10-2010 22:57
我唔要咁凍..../3\ [[戀愛凱儀...* 發表於 28-10-2010 23:28
why?咁凍吾好咩 .小夜﹏ 發表於 28-10-2010 23:30
有咩好..../3\ [[戀愛凱儀...* 發表於 28-10-2010 23:32
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 24-6-2026 16:58 , Processed in 0.019226 second(s), 6 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.