55...應該係掛=.=
小瀑﹏§ 發表於 3-11-2010 00:13 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
真靜冇左你.
冇咁早訓..
.小夜﹏ 發表於 3-11-2010 00:18 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你幾點訓嫁...
餵奶奶啦
一日24小時唔夠用
定係我分配得唔好?
真靜冇左你.
.小夜﹏ 發表於 3-11-2010 00:19 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有冇我都係咁上下=.=
我出現唔出現分別差唔多
你幾點訓嫁...
餵奶奶啦
[[戀愛凱儀...* 發表於 3-11-2010 00:19 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
平時都成點幾...
消野咁快著落..
一日24小時唔夠用
定係我分配得唔好?
wong87 發表於 3-11-2010 00:20 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
後者
有冇我都係咁上下=.=
我出現唔出現分別差唔多
小瀑﹏§ 發表於 3-11-2010 00:21 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
多d野講-.-
後者
小瀑﹏§ 發表於 3-11-2010 00:21 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好,以後唔上樂古
以後唔打機
以後讀書讀到爆炸
英文肥硬好傷心
好,以後唔上樂古
以後唔打機
以後讀書讀到爆炸
wong87 發表於 3-11-2010 00:23 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
祝你成功=]