對了系呢個字
佢沖涼成日哭
.小夜﹏ 發表於 3-11-2010 00:52 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
怕水水嘛...
我細個都係嫁
熟能生巧
up完張圖lu,搞點哂d生後事,可以安心訓
wong87 發表於 3-11-2010 00:55 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
a_a哈...錯啦...
數學係唔會熟能生巧
數學係考小心同天才
夏娜:)我想要
理科但係我唔係讀生物a_a亦唔係讀其他果d
小瀑﹏§ 發表於 3-11-2010 00:54 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我係又理又商
我老豆成日叫我唔識就問舅父個仔(大學生,屈機)
但係我知道佢係讀文科LO,
不過我老豆都成日叫我問佢...囧
我係又理又商
我老豆成日叫我唔識就問舅父個仔(大學生,屈機)
但係我知道佢係讀文科LO,
不過我老豆都 ...
wong87 發表於 3-11-2010 00:57 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我選左art
我係又理又商
我老豆成日叫我唔識就問舅父個仔(大學生,屈機)
但係我知道佢係讀文科LO,
不過我老豆都 ...
wong87 發表於 3-11-2010 00:57 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
大學生:funk:
a_a哈...錯啦...
數學係唔會熟能生巧
數學係考小心同天才
夏娜我想要 ...
小瀑﹏§ 發表於 3-11-2010 00:56 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
安裝就搞點
想變番正常就卸載
好,帶耳機,除眼鏡,乜都睇唔到,乜都聽唔到~
訓!
怕水水嘛...
我細個都係嫁
[[戀愛凱儀...* 發表於 3-11-2010 00:55 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好細粒..
好似kerero咁左右
安裝就搞點
想變番正常就卸載
好,帶耳機,除眼鏡,乜都睇唔到,乜都聽唔到~
訓! ...
wong87 發表於 3-11-2010 00:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif唔該..晚安..
唔該..晚安..
小瀑﹏§ 發表於 3-11-2010 01:00 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
早抖了你.
早抖了你.
.小夜﹏ 發表於 3-11-2010 01:03 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我未訓=.=