對了系呢個字 佢沖涼成日哭 .小夜﹏ 發表於 3-11-2010 00:52
使用道具 舉報
熟能生巧 up完張圖lu,搞點哂d生後事,可以安心訓 wong87 發表於 3-11-2010 00:55
理科但係我唔係讀生物a_a亦唔係讀其他果d 小瀑﹏§ 發表於 3-11-2010 00:54
我係又理又商 我老豆成日叫我唔識就問舅父個仔(大學生,屈機) 但係我知道佢係讀文科LO, 不過我老豆都 ... wong87 發表於 3-11-2010 00:57
a_a哈...錯啦... 數學係唔會熟能生巧 數學係考小心同天才 夏娜我想要 ... 小瀑﹏§ 發表於 3-11-2010 00:56
怕水水嘛... 我細個都係嫁 [[戀愛凱儀...* 發表於 3-11-2010 00:55
安裝就搞點 想變番正常就卸載 好,帶耳機,除眼鏡,乜都睇唔到,乜都聽唔到~ 訓! ... wong87 發表於 3-11-2010 00:59
唔該..晚安.. 小瀑﹏§ 發表於 3-11-2010 01:00
早抖了你. .小夜﹏ 發表於 3-11-2010 01:03
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 25-6-2026 15:10 , Processed in 0.043526 second(s), 6 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.