吾識分咩科打咩科. .小夜﹏ 發表於 3-11-2010 00:48
使用道具 舉報
文科=中史,歷史,地理, 理科=物理,化學,生物, 商科=經濟,會計,電腦 話說健管邊類? ... wong87 發表於 3-11-2010 00:50
我果時冇電腦嫁wo...... [[戀愛凱儀...* 發表於 3-11-2010 00:50
親? 我怕你浸x佢... [[戀愛凱儀...* 發表於 3-11-2010 00:49
數學考小心 m2考勤力 靠,2個都係數學,跟本兩樣野 wong87 發表於 3-11-2010 00:49
就是佢 .小夜﹏ 發表於 3-11-2010 00:53
a_a m2考天才 小瀑﹏§ 發表於 3-11-2010 00:53
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 25-6-2026 15:10 , Processed in 0.147729 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.