3家姐 0,0 wong87 發表於 3-11-2010 00:34
使用道具 舉報
我仲味正式版主.. 味可以改.但我之前sd左信比fa 佢地都冇理會我 .小夜﹏ 發表於 3-11-2010 00:34
夠了 小瀑﹏§ 發表於 3-11-2010 00:34
今日己經肥左2科 唉.少年不努力,老大圖傷悲 wong87 發表於 3-11-2010 00:35
咁怪雞,怪過怪醫黑傑克 wong87 發表於 3-11-2010 00:34
不要灰心 小瀑﹏§ 發表於 3-11-2010 00:38
難度你有玩jubeat? .小夜﹏ 發表於 3-11-2010 00:39
數學,錯白痴野 物理,都唔知問乜 死哂 wong87 發表於 3-11-2010 00:39
可惜沒有 wong87 發表於 3-11-2010 00:39
數學唔係考公式唔係考邏輯 數學係考小心 小瀑﹏§ 發表於 3-11-2010 00:40
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 25-6-2026 12:51 , Processed in 0.021525 second(s), 6 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.