數學由細到大都係考小心..唔係依加先知!? 係會考...入面d野全部人都識...要考既就係睇下邊個小心d ... 小瀑﹏§ 發表於 3-11-2010 00:42
使用道具 舉報
我之前化學+生物 吾識分咩科.. .小夜﹏ 發表於 3-11-2010 00:43
理 wong87 發表於 3-11-2010 00:44
.小夜﹏ 發表於 3-11-2010 00:44
小心 wong87 發表於 3-11-2010 00:44
原來理科黎... .小夜﹏ 發表於 3-11-2010 00:45
謝謝.............. 你唔好打bb囡主意哦!! 你唔好同佢白白哦 > [[戀愛凱儀...* 發表於 3-11-2010 00:45
係呀=.=有咩問題? 小瀑﹏§ 發表於 3-11-2010 00:46
所以才有數學拿a拿b 的人 小瀑﹏§ 發表於 3-11-2010 00:45
我先吾會..男女授授不x 吾記得左點打.. .小夜﹏ 發表於 3-11-2010 00:47
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 25-6-2026 15:10 , Processed in 0.033769 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.