路過是家常便飯
billytsang 發表於 5-11-2010 00:10 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
早晨....
你聽日聽唔到人叫baba嫁啦.....冇咩聲lu
[[戀愛凱儀...* 發表於 5-11-2010 00:11 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
抖下把聲:sleepy:
抖下把聲
.小夜﹏ 發表於 5-11-2010 00:15 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
大字形咁打開比佢抖下 ==??
大字形咁打開比佢抖下 ==??
[[戀愛凱儀...* 發表於 5-11-2010 00:33 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
盡量小d講野-.-
盡量小d講野-.-
.小夜﹏ 發表於 5-11-2010 00:34 http://www3.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我同你講野呀.....@@"
我同你講野呀.....@@"
[[戀愛凱儀...* 發表於 5-11-2010 00:38 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好語無倫齒我:L
好語無倫齒我
.小夜﹏ 發表於 5-11-2010 00:39 http://www3.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我都知............你講野次序有問題
我都知............你講野次序有問題
[[戀愛凱儀...* 發表於 5-11-2010 00:41 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我都系訓教先.
早抖了 寶寶
我都系訓教先.
早抖了 寶寶
.小夜﹏ 發表於 5-11-2010 00:49 http://www3.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
早抖BABA..../3\
有人?