路過是家常便飯 billytsang 發表於 5-11-2010 00:10
使用道具 舉報
你聽日聽唔到人叫baba嫁啦.....冇咩聲lu [[戀愛凱儀...* 發表於 5-11-2010 00:11
抖下把聲 .小夜﹏ 發表於 5-11-2010 00:15
大字形咁打開比佢抖下 ==?? [[戀愛凱儀...* 發表於 5-11-2010 00:33
盡量小d講野-.- .小夜﹏ 發表於 5-11-2010 00:34
我同你講野呀.....@@" [[戀愛凱儀...* 發表於 5-11-2010 00:38
好語無倫齒我 .小夜﹏ 發表於 5-11-2010 00:39
我都知............你講野次序有問題 [[戀愛凱儀...* 發表於 5-11-2010 00:41
我都系訓教先. 早抖了 寶寶 .小夜﹏ 發表於 5-11-2010 00:49
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 25-6-2026 15:10 , Processed in 0.037559 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.