我溫書lu,~ 用左陣電腦個人醒左陣 wong87 發表於 4-11-2010 23:20
使用道具 舉報
嗚.......嗚............ [[戀愛凱儀...* 發表於 4-11-2010 23:33
之前做咩事咁架. .小夜﹏ 發表於 4-11-2010 23:35
依加唔關果樣事 [[戀愛凱儀...* 發表於 4-11-2010 23:36
依家做咩事. .小夜﹏ 發表於 4-11-2010 23:38
溫完書用電腦好易吾記得wo. .小夜﹏ 發表於 4-11-2010 23:33
冇野啦....喊完又嘈喊完又嘈 嘈到我聲都沙 [[戀愛凱儀...* 發表於 4-11-2010 23:54
我打完機先溫-..-v wong87 發表於 4-11-2010 23:58
靜d訓陣教. 會好好多. .小夜﹏ 發表於 5-11-2010 00:00
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 25-6-2026 15:10 , Processed in 0.054798 second(s), 6 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.