=口=送幾張圖引你睇先
小瀑﹏§ 發表於 7-11-2010 21:33 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你點引我都冇用架啦-^-
最快都要星期3先睇到
聽日測通識
後日測電腦m2
後日放學仲比人迫去整電腦
仲要唔知整到幾點-..-
星期3,己經最快-..-
回到家了
回到家了
.小夜﹏ 發表於 7-11-2010 21:57 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
hello
你點引我都冇用架啦-^-
最快都要星期3先睇到
聽日測通識
後日測電腦m2
後日放學仲比人迫去整電腦
...
wong87 發表於 7-11-2010 21:35 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif都好
你點引我都冇用架啦-^-
最快都要星期3先睇到
聽日測通識
後日測電腦m2
後日放學仲比人迫去整電腦
...
wong87 發表於 7-11-2010 21:35 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif都好
都好
小瀑﹏§ 發表於 7-11-2010 22:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我朝早起身到出門口有一段時間空左:)
何況我入左頭2季入psp
聽朝應該睇到第2集a_a
岩岩帶完BB沖完涼了
咁期今難估.
驢子,Happy Birthday^^
sohoipan2009 發表於 7-11-2010 11:14 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
多謝HAHA
沒什麼的-3-
小瀑﹏§ 發表於 7-11-2010 12:06 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
真糟糕