[[戀愛凱儀...* 發表於 7-11-2010 18:51:41

咁唔笑=[
喊xD
tung1404 發表於 7-11-2010 18:41 http://www3.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    好吧....我唔介意

tung1404 發表於 7-11-2010 18:55:11

好吧....我唔介意
[[戀愛凱儀...* 發表於 7-11-2010 18:51 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

咁嫁:(
好衰也你

小瀑﹏§ 發表於 7-11-2010 18:58:01

ICON個女仔好可愛..但係唔知佢做緊咩=.=

tung1404 發表於 7-11-2010 19:05:15

ICON個女仔好可愛..但係唔知佢做緊咩=.=
小瀑﹏§ 發表於 7-11-2010 18:58 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
@@
唔錯!
我諗都係果d-.-

wong87 發表於 7-11-2010 19:51:46

有冇人知
用和記上網
洗完機之後要點樣整番先可以上到網?

小瀑﹏§ 發表於 7-11-2010 20:00:00

@@
唔錯!
我諗都係果d-.-
tung1404 發表於 7-11-2010 19:05 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    十分可愛XD

tung1404 發表於 7-11-2010 20:02:08

有冇人知
用和記上網
洗完機之後要點樣整番先可以上到網?
wong87 發表於 7-11-2010 19:51 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔知-.-
打去間公司問下=]

tung1404 發表於 7-11-2010 20:02:26

十分可愛XD
小瀑﹏§ 發表於 7-11-2010 20:00 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係邊到搵?v?
正野a_a

wong87 發表於 7-11-2010 20:12:35

唔知-.-
打去間公司問下=]
tung1404 發表於 7-11-2010 20:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    我老豆成日係人地面前哂命-.-
話我識整咩識整咩-.-
跟住就叫我去幫人整電腦
我知道唔係硬件問題,走去幫佢洗左機就算-..-
但係和記點樣上番網就唔知~
冇用過~

tung1404 發表於 7-11-2010 20:17:52

我老豆成日係人地面前哂命-.-
話我識整咩識整咩-.-
跟住就叫我去幫人整電腦
我知道唔係硬件問題,走 ...
wong87 發表於 7-11-2010 20:12 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

打去和記公司問吧
頁: 7120 7121 7122 7123 7124 7125 7126 7127 7128 7129 [7130] 7131 7132 7133 7134 7135 7136 7137 7138 7139
查看完整版本: ♡﹏樂股遮天吹水企業大樓☼