咁唔笑=[ 喊xD tung1404 發表於 7-11-2010 18:41
使用道具 舉報
好吧....我唔介意 [[戀愛凱儀...* 發表於 7-11-2010 18:51
ICON個女仔好可愛..但係唔知佢做緊咩=.= 小瀑﹏§ 發表於 7-11-2010 18:58
@@ 唔錯! 我諗都係果d-.- tung1404 發表於 7-11-2010 19:05
有冇人知 用和記上網 洗完機之後要點樣整番先可以上到網? wong87 發表於 7-11-2010 19:51
十分可愛XD 小瀑﹏§ 發表於 7-11-2010 20:00
唔知-.- 打去間公司問下=] tung1404 發表於 7-11-2010 20:02
我老豆成日係人地面前哂命-.- 話我識整咩識整咩-.- 跟住就叫我去幫人整電腦 我知道唔係硬件問題,走 ... wong87 發表於 7-11-2010 20:12
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 25-6-2026 19:00 , Processed in 0.084644 second(s), 6 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.