冇人喂咩? 屋企好多人吾敢出去 .小夜﹏ 發表於 7-11-2010 15:46
使用道具 舉報
我唔會亂咁比人喂嫁 出街街......... [[戀愛凱儀...* 發表於 7-11-2010 15:47
我喂吾喂得a_a .小夜﹏ 發表於 7-11-2010 15:48
嗯嗯....=3= [[戀愛凱儀...* 發表於 7-11-2010 15:49
你吾系出街? .小夜﹏ 發表於 7-11-2010 15:54
我話你呀...多人唔想出去就出街吧 [[戀愛凱儀...* 發表於 7-11-2010 15:54
系人地堅企霸住部電腦 .小夜﹏ 發表於 7-11-2010 15:56
=口=....真糟 [[戀愛凱儀...* 發表於 7-11-2010 15:56
上樂古吹水 .小夜﹏ 發表於 7-11-2010 15:57
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 25-6-2026 19:00 , Processed in 0.098737 second(s), 6 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.