唱緊咩歌@@
.小夜﹏ 發表於 20-11-2010 23:18 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
大孩子....咳咳了
大孩子....咳咳了
[[戀愛凱儀...* 發表於 20-11-2010 23:20 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
系咁唱吾好架
呀...忘了K房有電腦...不過好慢
呀...忘了K房有電腦...不過好慢
Yondaimc 發表於 20-11-2010 23:25 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你唱緊k ><??
你唱緊k >
[[戀愛凱儀...* 發表於 20-11-2010 23:29 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不是~~之前有呀
不是~~之前有呀
Yondaimc 發表於 20-11-2010 23:35 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好想唱...><”
各位好~釗仔到~
各位好~釗仔到~
釗好玩 發表於 20-11-2010 23:54 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你好 版主
各位好~釗仔到~
釗好玩 發表於 20-11-2010 23:54 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你好釗仔(?)
我是來流動宣傳的 (笑)