.小夜﹏ 發表於 20-11-2010 10:21:24

琴晚咪話好早lo
[[戀愛凱儀...* 發表於 20-11-2010 10:19 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


   幾點番黎架.

[[戀愛凱儀...* 發表於 20-11-2010 10:23:10

幾點番黎架.
.小夜﹏ 發表於 20-11-2010 10:21 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    冇11點都唔會返到...我諗

sms呀

.小夜﹏ 發表於 20-11-2010 10:25:22

冇11點都唔會返到...我諗

sms呀
[[戀愛凱儀...* 發表於 20-11-2010 10:23 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    吾緊要..
我一陣都出mk 你sd比我吧.

小瀑﹏§ 發表於 20-11-2010 10:26:52

10點半了- .-'''
返工去...就遲到=~='

[[戀愛凱儀...* 發表於 20-11-2010 10:27:41

吾緊要..
我一陣都出mk 你sd比我吧.
.小夜﹏ 發表於 20-11-2010 10:25 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    你搵我啦....走啦

.小夜﹏ 發表於 20-11-2010 10:31:36

你搵我啦....走啦
[[戀愛凱儀...* 發表於 20-11-2010 10:27 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    好的 88

M.Yin 發表於 20-11-2010 10:47:40

10點半了- .-'''
返工去...就遲到=~='
小瀑﹏§ 發表於 20-11-2010 10:26 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

!? 你要返工 ?

.小夜﹏ 發表於 20-11-2010 10:51:48

!? 你要返工 ?
limingyin 發表於 20-11-2010 10:47 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    安. (你教我):lol

.小夜﹏ 發表於 20-11-2010 10:52:09

10點半了- .-'''
返工去...就遲到=~='
小瀑﹏§ 發表於 20-11-2010 10:26 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    咩工來..

M.Yin 發表於 20-11-2010 10:59:22

安. (你教我)
.小夜﹏ 發表於 20-11-2010 10:51 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

安:lol
頁: 7284 7285 7286 7287 7288 7289 7290 7291 7292 7293 [7294] 7295 7296 7297 7298 7299 7300 7301 7302 7303
查看完整版本: ♡﹏樂股遮天吹水企業大樓☼