琴晚咪話好早lo
[[戀愛凱儀...* 發表於 20-11-2010 10:19 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
幾點番黎架.
幾點番黎架.
.小夜﹏ 發表於 20-11-2010 10:21 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
冇11點都唔會返到...我諗
sms呀
冇11點都唔會返到...我諗
sms呀
[[戀愛凱儀...* 發表於 20-11-2010 10:23 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
吾緊要..
我一陣都出mk 你sd比我吧.
10點半了- .-'''
返工去...就遲到=~='
吾緊要..
我一陣都出mk 你sd比我吧.
.小夜﹏ 發表於 20-11-2010 10:25 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你搵我啦....走啦
你搵我啦....走啦
[[戀愛凱儀...* 發表於 20-11-2010 10:27 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好的 88
10點半了- .-'''
返工去...就遲到=~='
小瀑﹏§ 發表於 20-11-2010 10:26 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
!? 你要返工 ?
!? 你要返工 ?
limingyin 發表於 20-11-2010 10:47 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
安. (你教我):lol
10點半了- .-'''
返工去...就遲到=~='
小瀑﹏§ 發表於 20-11-2010 10:26 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咩工來..
安. (你教我)
.小夜﹏ 發表於 20-11-2010 10:51 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
安:lol