超淆的...係hall都冇咁驚
[[戀愛凱儀...* 發表於 19-11-2010 22:26 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
聖誕?
聖誕?
.小夜﹏ 發表於 19-11-2010 22:31 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔知wo.....=口=
11月26要交碟
唔知wo.....=口=
11月26要交碟
[[戀愛凱儀...* 發表於 19-11-2010 22:35 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
交咩碟?
交咩碟?
.小夜﹏ 發表於 19-11-2010 22:36 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
純音樂cd
我之前中三就有打機 成日玩佢d game.
不過依家都冇再打機lu
.小夜﹏ 發表於 19-11-2010 22:11 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
乖仔 :)
純音樂cd
[[戀愛凱儀...* 發表於 19-11-2010 22:37 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你諗住上台?
乖仔
wong87 發表於 19-11-2010 22:40 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
打機好哂錢...
你諗住上台?
.小夜﹏ 發表於 19-11-2010 22:43 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唉..........baba呀 :'(
打機好哂錢...
.小夜﹏ 發表於 19-11-2010 22:43 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
貴有貴玩
窮有窮玩
我係後者
唉..........baba呀
[[戀愛凱儀...* 發表於 19-11-2010 22:45 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
搵人陪你上台
我下面睇:)