遲到....
[[戀愛凱儀...* 發表於 19-11-2010 12:16 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
吾系1點半咩
吾系1點半咩
.小夜﹏ 發表於 19-11-2010 12:17 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
依加我應該出左門口嫁啦
回復 72807# .小夜﹏
2222
依加我應該出左門口嫁啦
[[戀愛凱儀...* 發表於 19-11-2010 12:19 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
哇..快d番去
回復.小夜﹏
2222
天︱下 發表於 19-11-2010 12:21 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
成績如何?
回復 72815# .小夜﹏
差
哇..快d番去
.小夜﹏ 發表於 19-11-2010 12:22 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
食緊粥....分分鐘你2點返去會見到我
好啦..關機
食緊粥....分分鐘你2點返去會見到我
[[戀愛凱儀...* 發表於 19-11-2010 12:25 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
可惜吾知你咩樣-_-
好啦..關機
[[戀愛凱儀...* 發表於 19-11-2010 12:30 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
再見