貴有貴玩
窮有窮玩
我係後者
wong87 發表於 19-11-2010 22:46 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
吾好玩咁多就得了
吾好玩咁多就得了
.小夜﹏ 發表於 19-11-2010 22:49 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
乖仔:D
乖仔
wong87 發表於 19-11-2010 22:50 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁你味成日打機..
搵人陪你上台
我下面睇
.小夜﹏ 發表於 19-11-2010 22:49 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔要唔要.....><" 走走走
唔要唔要.....>
[[戀愛凱儀...* 發表於 19-11-2010 23:04 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你咁鐘意唱歌..
你咁鐘意唱歌..
.小夜﹏ 發表於 19-11-2010 23:07 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你一係同我唱...一係走遠d>/\<"
咁你味成日打機..
.小夜﹏ 發表於 19-11-2010 22:55 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
溫書多
你一係同我唱...一係走遠d>/\
[[戀愛凱儀...* 發表於 19-11-2010 23:10 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你都吾知我邊個 0_0
溫書多
wong87 發表於 19-11-2010 23:12 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
勁人..
你都吾知我邊個 0_0
.小夜﹏ 發表於 19-11-2010 23:14 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
會瑩住嫁