嗯嗯....==" 唔會信你
[[戀愛凱儀...* 發表於 19-11-2010 21:36 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
why?
why?
.小夜﹏ 發表於 19-11-2010 21:36 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔知呀...
唔知呀...
[[戀愛凱儀...* 發表於 19-11-2010 21:50 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
呢排咁黑你.
呢排咁黑你.
.小夜﹏ 發表於 19-11-2010 22:00 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
超黑......死啦參唔參加個唱好呢 組合都怕 /3\
仲要唔係HALL
超黑......死啦參唔參加個唱好呢 組合都怕 /3\
仲要唔係HALL
[[戀愛凱儀...* 發表於 19-11-2010 22:05 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
今日行樓梯都見到有張野...
我都淆了
咩game來
.小夜﹏ 發表於 19-11-2010 21:31 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
任何橘子遊戲
任何橘子遊戲
wong87 發表於 19-11-2010 22:06 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我之前中三就有打機 成日玩佢d game.
不過依家都冇再打機lu
今日行樓梯都見到有張野...
我都淆了
.小夜﹏ 發表於 19-11-2010 22:06 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
嗚....嗚.... :'(張野係我眼前
嗚....嗚.... 張野係我眼前
[[戀愛凱儀...* 發表於 19-11-2010 22:20 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我淆了..
我淆了..
.小夜﹏ 發表於 19-11-2010 22:22 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
:'(超淆的...係hall都冇咁驚