你好鐘意懷舊歌.
.小夜﹏ 發表於 19-11-2010 20:32 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
石器時代係咁嫁啦
石器時代係咁嫁啦
[[戀愛凱儀...* 發表於 19-11-2010 20:36 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
http://www4.nakuz.com/bbs/viewthread.php?tid=4026494&extra=page%3D1&page=2
去玩下吧
去玩下吧
.小夜﹏ 發表於 19-11-2010 20:37 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
baba.......我今日唔見左隻"呃"1隻陪左我好耐嘅"呃"
baba.......我今日唔見左隻"呃"1隻陪左我好耐嘅"呃"
[[戀愛凱儀...* 發表於 19-11-2010 20:39 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
點會吾見架.
點會吾見架.
.小夜﹏ 發表於 19-11-2010 20:40 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係school洗頭果時除左...走左上去果時先記得冇帶返
但唔記得左放左係邊...櫃,3,袋,褲果d都冇 :'(
係school洗頭果時除左...走左上去果時先記得冇帶返
但唔記得左放左係邊...櫃,3,袋,褲果d都冇...
[[戀愛凱儀...* 發表於 19-11-2010 20:42 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
哇...上堂洗頭..
會吾會比人扲左:'(
哇...上堂洗頭..
會吾會比人扲左
.小夜﹏ 發表於 19-11-2010 20:45 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我連毛巾都拎哂出黎搵都冇......... :'(
我連毛巾都拎哂出黎搵都冇.........
[[戀愛凱儀...* 發表於 19-11-2010 20:47 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好大頭蝦你.
不過吾好咁樣啦.
好大頭蝦你.
不過吾好咁樣啦.
.小夜﹏ 發表於 19-11-2010 20:53 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
依排唔知做咩....枝筆明明有墨 寫寫下寫極都寫唔出
把姐放係袋仲要有彩袋袋住 冇啦啦搾手位個膠爆左
塊鏡放係袋個袋唔多野冇啦啦爆左
今日又咁樣...
依排唔知做咩....枝筆明明有墨 寫寫下寫極都寫唔出
把姐放係袋仲要有彩袋袋住 冇啦啦搾手位個膠爆左 ...
[[戀愛凱儀...* 發表於 19-11-2010 20:58 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
(趕走衰氣)