你好鐘意懷舊歌. .小夜﹏ 發表於 19-11-2010 20:32
使用道具 舉報
石器時代係咁嫁啦 [[戀愛凱儀...* 發表於 19-11-2010 20:36
去玩下吧 .小夜﹏ 發表於 19-11-2010 20:37
baba.......我今日唔見左隻"呃"1隻陪左我好耐嘅"呃" [[戀愛凱儀...* 發表於 19-11-2010 20:39
點會吾見架. .小夜﹏ 發表於 19-11-2010 20:40
係school洗頭果時除左...走左上去果時先記得冇帶返 但唔記得左放左係邊...櫃,3,袋,褲果d都冇 ... [[戀愛凱儀...* 發表於 19-11-2010 20:42
哇...上堂洗頭.. 會吾會比人扲左 .小夜﹏ 發表於 19-11-2010 20:45
我連毛巾都拎哂出黎搵都冇......... [[戀愛凱儀...* 發表於 19-11-2010 20:47
好大頭蝦你. 不過吾好咁樣啦. .小夜﹏ 發表於 19-11-2010 20:53
依排唔知做咩....枝筆明明有墨 寫寫下寫極都寫唔出 把姐放係袋仲要有彩袋袋住 冇啦啦搾手位個膠爆左 ... [[戀愛凱儀...* 發表於 19-11-2010 20:58
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 27-6-2026 04:46 , Processed in 0.029961 second(s), 4 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.