超淆的...係hall都冇咁驚 [[戀愛凱儀...* 發表於 19-11-2010 22:26
使用道具 舉報
聖誕? .小夜﹏ 發表於 19-11-2010 22:31
唔知wo.....=口= 11月26要交碟 [[戀愛凱儀...* 發表於 19-11-2010 22:35
交咩碟? .小夜﹏ 發表於 19-11-2010 22:36
我之前中三就有打機 成日玩佢d game. 不過依家都冇再打機lu .小夜﹏ 發表於 19-11-2010 22:11
純音樂cd [[戀愛凱儀...* 發表於 19-11-2010 22:37
乖仔 wong87 發表於 19-11-2010 22:40
你諗住上台? .小夜﹏ 發表於 19-11-2010 22:43
打機好哂錢... .小夜﹏ 發表於 19-11-2010 22:43
唉..........baba呀 [[戀愛凱儀...* 發表於 19-11-2010 22:45
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 27-6-2026 04:46 , Processed in 0.027945 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.