琴晚咪話好早lo [[戀愛凱儀...* 發表於 20-11-2010 10:19
使用道具 舉報
幾點番黎架. .小夜﹏ 發表於 20-11-2010 10:21
冇11點都唔會返到...我諗 sms呀 [[戀愛凱儀...* 發表於 20-11-2010 10:23
吾緊要.. 我一陣都出mk 你sd比我吧. .小夜﹏ 發表於 20-11-2010 10:25
你搵我啦....走啦 [[戀愛凱儀...* 發表於 20-11-2010 10:27
10點半了- .-''' 返工去...就遲到=~=' 小瀑﹏§ 發表於 20-11-2010 10:26
!? 你要返工 ? limingyin 發表於 20-11-2010 10:47
安. (你教我) .小夜﹏ 發表於 20-11-2010 10:51
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 27-6-2026 05:50 , Processed in 0.049572 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.