追番粒~
有冇人有玩xbox fifa11
成日失死球
回復 3077# m瓜哥randai
差唔多場場都係失呢d波
m12--->r7
林8帶帽
林8戴帽
5-1 -,-
a39換m10
係呀...不過我果班都大班人高過我
victorclli 發表於 2-10-2011 17:18 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
陳 柏 字 都 系 170 高 ..
170 都 吾 錯 ar , 正 常 高 度 ..