我思故我在 發表於 4-10-2011 23:18:59

我19喇

接近光頭

一樣咁型
RAUL07 發表於 4-10-2011 23:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你19咁大架拿= =

m瓜哥randai 發表於 4-10-2011 23:39:22

咁快搞有咩好??
以往呢d時間都好熱   不過今年反常d
11/12月到搞就ok冇咁熱   加上涼涼地   
唔會太辛苦 ...
密特朗 發表於 4-10-2011 23:06 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
次次都係5-6月.

密特朗 發表於 4-10-2011 23:52:33

次次都係5-6月.
m瓜哥randai 發表於 4-10-2011 23:39 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁又真係好遲=.=

密特朗 發表於 4-10-2011 23:53:48

我19喇

接近光頭

一樣咁型
RAUL07 發表於 4-10-2011 23:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
但係都光唔哂邊有得比=.=

自由萬歲 發表於 5-10-2011 09:43:19

香港嬴波拎盃

kissopen222 發表於 5-10-2011 09:56:47

香港嬴波拎盃
自由萬歲 發表於 5-10-2011 09:43 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


   台灣 個龍*盃 澳門輸3場..

自由萬歲 發表於 5-10-2011 09:57:15

台灣 個龍*盃 澳門輸3場..
kissopen222 發表於 5-10-2011 09:56 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    澳門廢左

一人力 發表於 5-10-2011 12:44:39

香港都炒到人6:0:L

我思故我在 發表於 5-10-2011 15:14:47

香港都炒到人6:0
一人力 發表於 5-10-2011 12:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
香港成日同呢d國家踢唔會有進步,對住d魚腩比你炒到蛋又點...想進步先搞好青訓吧

RAUL07 發表於 5-10-2011 16:39:33

香港成日同呢d國家踢唔會有進步,對住d魚腩比你炒到蛋又點...想進步先搞好青訓吧 ...
我思故我在 發表於 5-10-2011 15:14 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係囉, 根本只係對手弱
我驚咁樣大炒完佢地又囂:curse:
頁: 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 [316] 317 318 319 320 321 322 323 324 325
查看完整版本: 綜合運動吹水帝國