我19喇
接近光頭
一樣咁型
RAUL07 發表於 4-10-2011 23:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你19咁大架拿= =
咁快搞有咩好??
以往呢d時間都好熱 不過今年反常d
11/12月到搞就ok冇咁熱 加上涼涼地
唔會太辛苦 ...
密特朗 發表於 4-10-2011 23:06 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
次次都係5-6月.
次次都係5-6月.
m瓜哥randai 發表於 4-10-2011 23:39 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁又真係好遲=.=
我19喇
接近光頭
一樣咁型
RAUL07 發表於 4-10-2011 23:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
但係都光唔哂邊有得比=.=
香港嬴波拎盃
香港嬴波拎盃
自由萬歲 發表於 5-10-2011 09:43 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
台灣 個龍*盃 澳門輸3場..
台灣 個龍*盃 澳門輸3場..
kissopen222 發表於 5-10-2011 09:56 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
澳門廢左
香港都炒到人6:0:L
香港都炒到人6:0
一人力 發表於 5-10-2011 12:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
香港成日同呢d國家踢唔會有進步,對住d魚腩比你炒到蛋又點...想進步先搞好青訓吧
香港成日同呢d國家踢唔會有進步,對住d魚腩比你炒到蛋又點...想進步先搞好青訓吧 ...
我思故我在 發表於 5-10-2011 15:14 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係囉, 根本只係對手弱
我驚咁樣大炒完佢地又囂:curse: