我信錯左佢佢上次真係好勁家ma
victorclli 發表於 21-1-2012 22:54 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
過埋年先買佢喇:lol
佢今年犯太歲, 龍年應該有運行:loveliness:
BAN 我 既 話 你 咪 去 申 請 版 主 為 會 員 服 務 lo
吾 信 呢 度 甘 多 個 會 員 申 請...
H20_希古恩 發表於 21-1-2012 22:57 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好難講.....我地呢度咁少會員好易比人玩針對
過埋年先買佢喇
佢今年犯太歲, 龍年應該有運行
RAUL07 發表於 21-1-2012 23:04 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
洗唔洗請埋玲玲姐過去幫佢開年:lol
聽晚2場大戰
一次過睇哂幾過癮:P
以後都唔_買費托首名:@
洗唔洗請埋玲玲姐過去幫佢開年
密特朗 發表於 21-1-2012 23:10 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
搵埋蘇師傅去幫佢:lol
幫費托成為令人民峰喪膽的球星;P
BAN 我 既 話 你 咪 去 申 請 版 主 為 會 員 服 務 lo
吾 信 呢 度 甘 多 個 會 員 申 請...
H20_希古恩 發表於 21-1-2012 22:57 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我驚我冇咁多時間管理:L
救命:funk:
過埋年先買佢喇
佢今年犯太歲, 龍年應該有運行
RAUL07 發表於 21-1-2012 23:04 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
佢係咪屬豬?聽講屬豬既龍年真係有運行:o
聽晚2場大戰
一次過睇哂幾過癮
密特朗 發表於 21-1-2012 23:12 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我聽晚打算上網睇完熱刺炒mc再落街去茶餐廳睇埋mu炒阿記:lol