回復m瓜哥randai
點解既 ;)?
緋櫻緋雨 發表於 21-1-2012 23:38 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
呢d野你知架啦:'(
咁你快d落定去霸個好位
聽晚睇好阿記同曼城
m瓜哥randai 發表於 21-1-2012 23:35 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我打算叫呀爸呀媽早d同我去霸定位..
跟住我11:30睇完先落去:lol
(每1場要計1次最低消費,所以睇1場算)
2場你都撐我對面:(
回復 7575# m瓜哥randai
我岩岩先行完花市
仲番緊屋企...
回復 7574# RAUL07
good~~
gogogo
回復m瓜哥randai
我岩岩先行完花市
仲番緊屋企...
緋櫻緋雨 發表於 21-1-2012 23:43 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
費托12碼位諗住死角西_左右邊出界
我打算叫呀爸呀媽早d同我去霸定位..
跟住我11:30睇完先落去
(每1場要計1次最低消費,所以睇1場算)
2 ...
victorclli 發表於 21-1-2012 23:41 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
自己去啦:lol
呢一場阿記應該會出全力報仇
熱刺近排都麻麻地,撐mc~
回復 7579# m瓜哥randai
佢好廢喎...真係= ="
你轉過偶像啦
自己去啦
呢一場阿記應該會出全力報仇
熱刺近排都麻麻地,撐mc~
m瓜哥randai 發表於 21-1-2012 23:47 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
阿記想下就好喇..殘陣迎戰點報仇呀..
熱刺單w有4倍..買得過:lol
阿記想下就好喇..殘陣迎戰點報仇呀..
熱刺單w有4倍..買得過
victorclli 發表於 21-1-2012 23:55 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
mu個陣唔見得好完整=.=
mu個陣唔見得好完整=.=
密特朗 發表於 21-1-2012 23:58 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
點會唔完整:L
連迪加特
拉菲爾-菲爾鍾斯-史摩寧-艾夫拿
華倫西亞-史高斯-卡域克-nani
朗尼-貝碧
主要後備:迪基亞,evans,giggs,小豆
仲唔夠完整?