愛 不 疚 識 啦 瓜
H20_希古恩 發表於 26-1-2012 23:58 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
呢D好難唔識=.=
呢D好難唔識=.=
密特朗 發表於 27/1/2012 00:06 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
細細個聽露營必需酒咪幾好
果時幾鐘意佢,但覺得佢唱兒歌紅唔起
之後聽愛仍在記憶中找你都ok
但近年d作風真係zzz
果時識鬼咩
第一次睇波係02年世杯決賽
睇左成場淨係知賽果係2:0
其實果場我都冇睇,只係睇報紙見到覺 ...
kaiant1001 發表於 27-1-2012 00:04 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁有恆心:L
同埋咁細個學人睇波經
巴塞加油!
本帖最後由 kaiant1001 於 27-1-2012 00:12 編輯
咁有恆心
同埋咁細個學人睇波經
密特朗 發表於 27/1/2012 00:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
細個成日響房癡老豆睇報紙
見到有個著紅衫又型又霸氣o既謝老四就鐘意左佢:$
同埋小學keep住有同老豆出公園踢波
沿路/買野飲其間都會聽佢講起
細細個聽露營必需酒咪幾好
果時幾鐘意佢,但覺得佢唱兒歌紅唔起
之後聽愛仍在記憶中找你都ok
但近年d作風真 ...
kaiant1001 發表於 27-1-2012 00:08 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔明
佢有唱數碼暴龍03 幾好聽愛仍在記憶中找你我都聽過
唔明
佢有唱數碼暴龍03 幾好聽愛仍在記憶中找你我都聽過
密特朗 發表於 27/1/2012 00:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
"露營必需酒"喎:lol
講講下有隊西丙殺左3隊西甲入左西盃4強
如果入左決賽有機打霸氣盃
密特朗 發表於 26-1-2012 23:57 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
西丙都咁勁抽:funk:?睇尼一定又係成隊詠春高手:lol
btw你又有錯字
聽講下有隊西丙殺左3隊西甲入左西盃4強
6x : 0
H20_希古恩 發表於 26-1-2012 23:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
sosad同raul一樣都係sm狂:funk:
唔關地方事 HK全線M記加大都要$4
你好似好有米去親都係上流(高級)地方 ...
密特朗 發表於 27-1-2012 00:00 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我知加大唔關地方事
不過個餐既價錢就關學校附近果間同屋企樓下果間差幾蚊:Q
m記都高級:funk:?我食廿蚊餐架咋:'(