湖人無佢真係死硬...
m瓜哥randai 發表於 27-1-2012 14:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咪係囉..
湖人而家基本上只係得1個得分點
就係高比..
場場靠高比得分咁同以有有占士既騎士有乜分別?
平時返學日子我多數都係食$20-2X
間唔中先食>$30
去CWB HEA的消費都高過好多地方喇 ...
密特朗 發表於 27-1-2012 00:53 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
一般啦...
cwb方便ma..
而且食野選擇又多(補完習成日食)
原來呢度籃球都傾得@.@
原來呢度籃球都傾得@.@
雙層魚柳包 發表於 27-1-2012 18:17 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有 名 你 叫 ..
綜 合 運 動 吹 水 區 :D
有 名 你 叫 ..
綜 合 運 動 吹 水 區
H20_希古恩 發表於 27-1-2012 18:19 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我覺得好奇怪囉咁樣分
我覺得好奇怪囉咁樣分
雙層魚柳包 發表於 27-1-2012 18:24 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
吾 通 呢 度 變 返 足 球 吹 水 區 然 後 再 另 開 一 個 籃 球 吹 水 區 -.-?
吾 通 呢 度 變 返 足 球 吹 水 區 然 後 再 另 開 一 個 籃 球 吹 水 區 -.-?
H20_希古恩 發表於 27-1-2012 18:30 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
快d做版主啦:'(
吾 通 呢 度 變 返 足 球 吹 水 區 然 後 再 另 開 一 個 籃 球 吹 水 區 -.-?
H20_希古恩 發表於 27-1-2012 18:30 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
根本就唔應該將2個吹水區合埋一齊
根本就唔應該將2個吹水區合埋一齊
ckso98 發表於 27-1-2012 22:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你咁講法綜合運動區夠唔應該出現啦..
一切既成事實..即使唔贊成又可以點?
湖人死硬啦
(我係撐湖人既..)
而家靠高比一個
但係佢場場打止痛針..
遲早斷手都似啦 ...
victorclli 發表於 27-1-2012 14:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
湖人無佢真係死硬...
m瓜哥randai 發表於 27-1-2012 14:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
開季前仲要走左個主力去小牛:'(