湖人無佢真係死硬... m瓜哥randai 發表於 27-1-2012 14:11
使用道具 舉報
平時返學日子我多數都係食$20-2X 間唔中先食>$30 去CWB HEA的消費都高過好多地方喇 ... 密特朗 發表於 27-1-2012 00:53
原來呢度籃球都傾得@.@ 雙層魚柳包 發表於 27-1-2012 18:17
有 名 你 叫 .. 綜 合 運 動 吹 水 區 H20_希古恩 發表於 27-1-2012 18:19
我覺得好奇怪囉咁樣分 雙層魚柳包 發表於 27-1-2012 18:24
吾 通 呢 度 變 返 足 球 吹 水 區 然 後 再 另 開 一 個 籃 球 吹 水 區 -.-? H20_希古恩 發表於 27-1-2012 18:30
根本就唔應該將2個吹水區合埋一齊 ckso98 發表於 27-1-2012 22:02
湖人死硬啦 (我係撐湖人既..) 而家靠高比一個 但係佢場場打止痛針.. 遲早斷手都似啦 ... victorclli 發表於 27-1-2012 14:09
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 28-6-2026 05:26 , Processed in 0.061506 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.