等德國槍復出仲有得打 又有我地易建聯 密特朗 發表於 27-1-2012 14:03
使用道具 舉報
易建聯都唔算勁 victorclli 發表於 27-1-2012 14:07
西岸今季睇好雷霆同湖人 密特朗 發表於 27-1-2012 12:45
強國人提下佢個名姐 密特朗 發表於 27-1-2012 14:09
最衰cp3去唔到湖人 victorclli 發表於 27-1-2012 14:07
湖人死硬啦 (我係撐湖人既..) 而家靠高比一個 但係佢場場打止痛針.. 遲早斷手都似啦 ... victorclli 發表於 27-1-2012 14:09
我10點幾已經起左身 密特朗 發表於 27-1-2012 12:15
um... qb地鐵站太古坊出口,向中石化油站(唔係shell)方向咪有幢新樓 對面果間茶餐廳 ... kaiant1001 發表於 27-1-2012 00:54
我果度有間野叫營多INDO 係賣東南亞野的 密特朗 發表於 27-1-2012 00:57
cp3尋日打湖人果場同加素嘈 唔知有冇開p 高比仔自己都打過電話比佢 不過人地大牌話要做湖人1哥 所以都冇 ... 密特朗 發表於 27-1-2012 14:11
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 28-6-2026 05:27 , Processed in 0.057559 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.