營多是窮人救星 kaiant1001 發表於 27-1-2012 00:42
使用道具 舉報
我意思係話太古城hea都係唔錯選擇lol kaiant1001 發表於 27-1-2012 00:49
我鰂魚涌行過去最近係美美(你知邊度?) 七姊妹道太遠 kaiant1001 發表於 27-1-2012 00:48
但係果到D野好似好怪 可能係我見唔慣 我平時行過都唔會入=.= 我果頭有間我都只係入過1次 ... 密特朗 發表於 27-1-2012 00:50
但係果到D野好似好怪 可能係我見唔慣 我平時行過都唔會入=.= 我果頭有間我都只係入過1次 ... 密特朗 發表於 27/1/2012 00:50
通常我會慳住洗.. 食野盡量唔過$30 有時fd叫到先會一齊食.. 港島人唔去cwb hea去邊道hea? 同埋我1星期 ... victorclli 發表於 27-1-2012 00:44
我唔知喺邊 victorclli 發表於 27/1/2012 00:51
平時返學日子我多數都係食$20-2X 間唔中先食>$30 去CWB HEA的消費都高過好多地方喇 ... 密特朗 發表於 27/1/2012 00:53
營多一間間架咩? 撈面喎.. victorclli 發表於 27-1-2012 00:52
我果度有間野叫營多INDO 係賣東南亞野的 密特朗 發表於 27/1/2012 00:57
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 28-6-2026 05:27 , Processed in 0.066247 second(s), 3 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.