小4開始睇波=.= 我都係中學時期先睇 密特朗 發表於 27-1-2012 00:02
使用道具 舉報
咁我的驕傲算唔算商業?? 密特朗 發表於 27-1-2012 00:04
我知加大唔關地方事 不過個餐既價錢就關學校附近果間同屋企樓下果間差幾蚊 m記都高級?我食廿蚊 ... victorclli 發表於 27/1/2012 00:28
應該都算掛... 都算易唱, 同埋成首歌個range都唔算太大 victorclli 發表於 27/1/2012 00:31
咁有恆心 同埋咁細個學人睇波經 密特朗 發表於 27-1-2012 00:09
我係最近1-2年先睇 以前一睇就會瞓覺 victorclli 發表於 27/1/2012 00:30
唔明 佢有唱數碼暴龍03 幾好聽愛仍在記憶中找你 我都聽過 密特朗 發表於 27-1-2012 00:11
"露營必需酒"應該係歌名尼.. victorclli 發表於 27/1/2012 00:34
廿幾蚊響我學校果區算高級 kaiant1001 發表於 27-1-2012 00:31
"露營必需酒"喎 kaiant1001 發表於 27-1-2012 00:13
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 28-6-2026 04:28 , Processed in 0.051135 second(s), 3 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.